Pozivni centar

033 483 400
vijesti

JAVNI OGLAS

27.04.2023 u 14:23

JAVNI OGLAS za prikupljanje ponuda za prodaju zaliha otpadnog i rashodovanog materijala

JAVNI OGLAS

  

Na osnovu Odluke  Direktora KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, broj 157/23 od 11.04. 2022.godine raspisuje se:

JAVNI OGLAS

za prikupljanje ponuda za prodaju zaliha otpadnog i rashodovanog materijala

            1.PREDMET

Predmet prodaje su rashodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal koji su isknjiženi iz knjigovodstvene evidencije, a isti su podjeljeni u lotove;

Lot 1  - Staro željezo

Lot 2 - Neispravni elektromotori

           2.NAČIN PRODAJE

Javna prodaja putem prikupljanja pismenih ponuda od potencijalnih kupaca.

           3.PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća u javnom oglasu imaju sva pravna lica registrovana za otkup gore navedenog materijala koji su predmet prodaje.

Lot 1 – Staro željezo koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 15:00 sati na lokalitetu Butile  i to u period od 28.04.2023. godine do 12.05.2023. god

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 1 – Ahmed Busuladžić, tel: 033/590-880.

Lot 2 - Neispravni elektromotori koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 15:00 sati na lokalitetu Butile  i to u period od 28.04.2023. godine do 12.05.2023. god

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 2 - Ahmed Busuladžić, tel: 033/590-880.

Obrazac za cijenu ponude se može preuzeti na stranici preduzeća.

           4.SADRŽAJ PONUDE

- Za lotove 1 i 2 ponuda treba da sadrži:

- Aktuelni izvod iz sudskog registra 

- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da ima na raspolaganju odgovarajuća sredstva rada i odgovarajuću mehanizaciju za efikasno izvršenje ugovora i to: dizalicu za utovar i teretno vozilo.

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.

- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, prevoza do mjesta vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.

- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,

Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).

             5.ROK ZA DOSTAVU PONUDA

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom ”Ponuda za prodaju zaliha otpadnog i rashodovanog materijala” – NE OTVARAJ" na adresu KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, ul. Jaroslava Černija br. 8 – protokol. OBAVEZNO NAZNAČITI ZA KOJI LOT SE DOSTAVLJA PONUDA.

Rok za dostavljanje ponuda je 15.05.2023.god.

Ponude će biti otvorene  15.05.2022.god i to ; Lot 1 u 12,00h, lot 2 u 12,10, ul. Jaroslava Černija 8. (sala za sastanke), a o otvaranju istih će se sačiniti zapisnik koji potpisuju svi prisutni i koji će biti dostavljen svim učesnicima u predmetnom nadmetanju.

Sve ponude pristigle nakon naznačenog roka će biti vraćene ponuđačima neotvorene i iste se neće uzeti u razmatranje.

              6.DODATNE INFORMACIJE

Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lotove 1 i 2 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu po kg za željezo i elektro motore, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu. 

Ugovor se zaključuje na period od 1 mjeseca. Po zaključenju ugovora, Kupac je obavezan da po pozivu Prodavca preuzme i preveze rahodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal na lokaciju gdje će se izvršiti vaganje istih. Troškove utovara, odvoza i vaganja rashodovanih/otpisanih vozila snosi Kupac.

Tačne količine će se utvrditi vaganjem uz prisustvo Prodavca i sačinjavanjem zapisnika o količini i preuzimanjem adekvatne dokumentacije o vaganju (službeni vagarski list).

Na osnovu navedene dokumentacije, Prodavac sačinjava fakturu i ispostavlja je Kupcu.

Na osnovu ispostavljene fakture Kupac može izvršiti plaćanje na jedan od slijedećih transakcijskih računa preduzeća:

UniCredit Bank dd: 3389002208274753

Raiffeisen Bank dd: 1610000063850067

Bosna Bank International dd: 1413065320199704

Rok za plaćanje je 3 (tri) dana od dana ispostavljanja fakture.

 

 

OBRAZAC ZA CIJENU PONUDE- lot 1

OBRAZAC ZA CIJENU PONUDE- lot 2