17.01.2023 u 13:41
Na osnovu Odluke Direktora KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, broj 13-01-01/22 od 15.11. 2022.godine raspisuje se:
JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala
Predmet prodaje su rashodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal koji su isknjiženi iz knjigovodstvene evidencije, a isti su podjeljeni u lotove;
Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo
Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih cenrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW
Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal
Lot 4 - Energetski transformatori
Lot 5 – NN, SN ormari i neispravni energetski transformatori
Javna prodaja putem prikupljanja pismenih ponuda od potencijalnih kupaca.
Pravo učešća u javnom oglasu imaju sva pravna lica registrovana za otkup gore navedenog materijala koji su predmet prodaje.
Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8 i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023. god
Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 1 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.
Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih centrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8 i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023god
Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 2 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.
Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8. i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023 god Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 3 - Dženan Šejto, tel: 033/774 - 920.
Lot 4 – Polovni energetski transformatori koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Briješće i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023 god Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 4 - Salketić Senad, tel: 061/537 – 664.
Lot 5 – NN, SN ormari i neispravni energetski transformatori koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Briješće i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023god Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 5 - Salketić Senad, tel: 061/537 – 664.
Obrazac za cijenu ponude se može preuzeti na stranici preduzeća.
- Za lotove 1, 2 i 3 ponuda treba da sadrži:
- Aktuelni izvod iz sudskog registra
- Važeća dozvola za upravljanje otpadom izdata od nadležnog ministarstva
- Okolinska dozvola
- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da ima na raspolaganju odgovarajuća sredstva rada i odgovarajuću mehanizaciju za efikasno izvršenje ugovora i to: dizalicu za utovar i teretno vozilo.
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.
- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, prevoza do mjesta vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.
- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,
Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).
Za lot 4 ponuda treba da sadrži;
- Aktuelni izvod iz sudskog registra
- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da će preuzeti obavezu utovara i prevoza robe do svoje lokacije
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.
- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.
- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,
Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).
Za lot 5 ponuda treba da sadrži;
- Aktuelni izvod iz sudskog registra
- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da će preuzeti obavezu utovara i prevoza robe do svoje lokacije
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.
- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.
- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude
Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom ”Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala” – NE OTVARAJ" na adresu KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, ul. Jaroslava Černija br. 8 – protokol. OBAVEZNO NAZNAČITI ZA KOJI LOT SE DOSTAVLJA PONUDA.
Rok za dostavljanje ponuda je 01.02.2023.god. do 10h
Ponude će biti otvorene 01.02.2022.god i to ; Lot 1 u 11,30h, lot 2 u 11,35, lot 3 u 11,40 i lot 4 u 11,45 i lot 5 12:00 h ul. Jaroslava Černija 8. (sala za sastanke), a o otvaranju istih će se sačiniti zapisnik koji potpisuju svi prisutni i koji će biti dostavljen svim učesnicima u predmetnom nadmetanju.
Sve ponude pristigle nakon naznačenog roka će biti vraćene ponuđačima neotvorene i iste se neće uzeti u razmatranje.
Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lotove 1, 2 i 3 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu.
Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lot 4 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu za polovne energetske transformatore, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu.
Minimalne prihvatljive cijene za polovne energetske transformatore: 58.500,00 KM (13 kom x 4500,00 KM)
Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lot 5 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu po kg sekundarne sirovine koju sačinjavaju željezo (lim), bakar aluminij, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu.
U slučaju nuđenja cijene ispod minimalno prihvatljive, ponuda se neće uzeti u razmatranje.
Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala se prodaju u zatečenom stanju na dan prodaje i naknadne reklamacije se neće razmatrati.
Ugovor se zaključuje na period od 3 mjeseca. Po zaključenju ugovora, Kupac je obavezan da po pozivu Prodavca preuzme i preveze rahodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal na lokaciju gdje će se izvršiti vaganje istih. Troškove utovara, odvoza i vaganja rashodovanih/rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala snosi Kupac. Tačne količine će se utvrditi vaganjem uz prisustvo Prodavca i sačinjavanjem zapisnika o količini i preuzimanjem adekvatne dokumentacije o vaganju (službeni vagarski list).
Na osnovu navedene dokumentacije, Prodavac sačinjava fakturu i ispostavlja je Kupcu.
Na osnovu ispostavljene fakture Kupac može izvršiti plaćanje na jedan od slijedećih transakcijskih računa preduzeća:
Rok za plaćanje je 3 (tri) dana od dana ispostavljanja fakture.
OBRASCI: