Pozivni centar

033 483 400
vijesti

Kako izvršiti reklamaciju računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda

29.11.2022 u 10:07

Kantonalno javno komunalno preduzeće "Vodovod i kanalizacija" d.o.o. Sarajevo donijelo je Uputstvo o uslovima i načinu korekcije računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda.

Kako izvršiti reklamaciju računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda

Ovim Uputstvom, između ostalog,  regulišu se uslovi i način korekcije računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda na osnovu pismenih reklamacija – zahtjeva korisnika usluga.

Korisnik usluge ima pravo na reklamacije na ispostavljeni račun, a sama reklamacija ne mijenja rok za plaćanje računa.

Reklamacija na ispostavljeni račun podnosi se najkasnije u roku od 30 dana od dana dostavljanja računa, izuzev u slučajevima nemogućnosti redovnog očitanja utroška vode u posljednja četiri mjeseca.

Komisija za korekciju računa nakon prijema reklamacije ispitat će njenu osnovanost i korisniku usluga dostaviti pismeni odgovor.

Reklamacija se može dostaviti pismenim putem putem protokola Preduzeća u Centru za potrošače u ulici Jaroslava Černija broj 8 ili putem pošte, zatim putem faxa, putem e-maila ili putem web stranice preduzeća.

Uputstvo o uslovima i načinu korekcije računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda možete pogledati OVDJE.