29.11.2022 u 10:07
Kantonalno javno komunalno preduzeće "Vodovod i kanalizacija" d.o.o. Sarajevo donijelo je Uputstvo o uslovima i načinu korekcije računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda.
Ovim Uputstvom, između ostalog, regulišu se uslovi i način korekcije računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda na osnovu pismenih reklamacija – zahtjeva korisnika usluga.
Korisnik usluge ima pravo na reklamacije na ispostavljeni račun, a sama reklamacija ne mijenja rok za plaćanje računa.
Reklamacija na ispostavljeni račun podnosi se najkasnije u roku od 30 dana od dana dostavljanja računa, izuzev u slučajevima nemogućnosti redovnog očitanja utroška vode u posljednja četiri mjeseca.
Komisija za korekciju računa nakon prijema reklamacije ispitat će njenu osnovanost i korisniku usluga dostaviti pismeni odgovor.
Reklamacija se može dostaviti pismenim putem putem protokola Preduzeća u Centru za potrošače u ulici Jaroslava Černija broj 8 ili putem pošte, zatim putem faxa, putem e-maila ili putem web stranice preduzeća.
Uputstvo o uslovima i načinu korekcije računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda možete pogledati OVDJE.