Pozivni centar

033 483 400
vijesti

JAVNI OGLAS za prikupljanje ponuda za prodaju demontiranog materijala-željezo nakon radova u ul. Bihaćka

31.05.2022 u 10:13

JAVNI OGLAS  za prikupljanje ponuda za prodaju demontiranog materijala-željezo nakon radova u ul. Bihaćka

Na osnovu Odluke  Direktora KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, broj 196/22 od 05. 05. 2022 raspisuje se:

 

 

JAVNI OGLAS

za prikupljanje ponuda za prodaju demontiranog materijala-željezo nakon radova u ul. Bihaćka

 

  1. PREDMET

 

Predmet prodaje je demontirani materijala-željezo nakon radova u ul. Bihaćka

 

 

  1. NAČIN PRODAJE

 

Javna prodaja putem prikupljanja pismenih ponuda od potencijalnih kupaca.

 

  1. PRAVO UČEŠĆA

 

Pravo učešća u javnom oglasu imaju sva pravna lica registrovana za otkup gore navedenog materijala koji su predmet prodaje.

Demontirani materijal koji je predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na lokalitetu Paromlinska i to u period od 31.05.2022. godine do 08.06.2022. god kako bi shodno uvidu u predmet prodaje mogli formirati otkupnu cijenu.

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije Enes Brković, tel: 033/649-932.

 

 

Obrazac za cijenu ponude se može preuzeti na ovom linku.

 

 

  1. SADRŽAJ PONUDE

 

-  Ponuda treba da sadrži:

 

- Aktuelni izvod iz sudskog registra 

- Važeća dozvola za upravljanje otpadom izdata od nadležnog ministarstva

- Okolinska dozvola

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da ima na raspolaganju odgovarajuća sredstva rada i odgovarajuću mehanizaciju za efikasno izvršenje ugovora i to: dizalicu za utovar i teretno vozilo.

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.

 

 

 

 

- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, prevoza do mjesta vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.

- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,

 

Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).

 

  1. ROK ZA DOSTAVU PONUDA

 

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom ”Ponuda za prodaju demontiranog materijala-željezo nakon radova u ul. Bihaćka  ” – NE OTVARAJ" na adresu KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, ul. Terezije br. 38, soba br. 20 – protokol.

 

Rok za dostavljanje ponuda je 09.06.2022.god. do 12:00h

Ponude će biti otvorene  09.06.2022.god u 13,00h ul. Terezija br. 38. (sala za sastanke), a o otvaranju istih će se sačiniti zapisnik koji potpisuju svi prisutni i koji će biti dostavljen svim učesnicima u predmetnom nadmetanju.

 

Sve ponude pristigle nakon naznačenog roka će biti vraćene ponuđačima neotvorene i iste se neće uzeti u razmatranje.

 

  1. DODATNE INFORMACIJE

 

Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu po kg za željezo, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu. 

 

Ponuda za prodaju se daje na osnovu zatečenog  stanja  na dan prodaje i naknadne reklamacije se neće razmatrati.

 

Ugovor se zaključuje na period od 3 mjeseca. Po zaključenju ugovora, Kupac je obavezan da po pozivu Prodavca preuzme i preveze rahodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal na lokaciju gdje će se izvršiti vaganje istih. Troškove utovara, odvoza i vaganja rashodovanih/otpisanih vozila snosi Kupac.

Tačne količine će se utvrditi vaganjem uz prisustvo Prodavca i sačinjavanjem zapisnika o količini i preuzimanjem adekvatne dokumentacije o vaganju ( zapsinik o vaganju).

 

Na osnovu navedene dokumentacije, Prodavac sačinjava fakturu i ispostavlja je Kupcu.

Na osnovu ispostavljene fakture Kupac može izvršiti plaćanje na jedan od slijedećih transakcijskih računa preduzeća:

 

 

  • UniCredit Bank dd: 3389002208274753
  • Raiffeisen Bank dd: 1610000063850067
  • Bosna Bank International dd: 1413065320199704

 

Rok za plaćanje je 3 (tri) dana od dana ispostavljanja fakture.

 

NAPOMENA; Dodatne reklamacije na količinu koja je izvagana u smislu umanjenja izvagane kilaže neće biti uvažene!

 

 

                                                                                                            Direktor

                                                                                                _____________________

                                                                                                    MA Rusmir Salić