12.04.2022 u 10:27
Na osnovu Odluke Direktora KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, broj 2069/22 od 07. 4. 2022 godine i Odluke o izmjeni Odluke direktora broj 2069/22 od 7.04.2022.godine raspisuje se:
JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala
Predmet prodaje su rashodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal koji su isknjiženi iz knjigovodstvene evidencije, a isti su podjeljeni u lotove;
Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo
Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih cenrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW
Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal
Lot 4 - Energetski transformatori
Javna prodaja putem prikupljanja pismenih ponuda od potencijalnih kupaca.
Pravo učešća u javnom oglasu imaju sva pravna lica registrovana za otkup gore navedenog materijala koji su predmet prodaje.
Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8 i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god
Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 1 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.
Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih centrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8 i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god.
Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 2 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.
Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8. i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god
Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 3 - Dženan Šejto, tel: 033/774 - 920.
Lot 4 – Polovni energetski transformatori koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Briješće i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god
Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 4 - Salketić Senad, tel: 061/537 – 664.
Obrazac za cijenu ponude se može preuzeti u prostorijama KJKP “Vodovod i Kanalizacija” d.o.o. Sarajevo, ul. Terezija br. 38, soba br. 40. kao i na stranici preduzeća.
- Za lotove 1, 2 i 3 ponuda treba da sadrži:
- Aktuelni izvod iz sudskog registra
- Važeća dozvola za upravljanje otpadom izdata od nadležnog ministarstva
- Okolinska dozvola
- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da ima na raspolaganju odgovarajuća sredstva rada i odgovarajuću mehanizaciju za efikasno izvršenje ugovora i to: dizalicu za utovar i teretno vozilo.
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.
- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, prevoza do mjesta vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.
- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,
Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).
Za lot 4 ponuda treba da sadrži;
- Aktuelni izvod iz sudskog registra
- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da će preuzeti obavezu utovara i prevoza robe do svoje lokacije
- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.
- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.
- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,
Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom ”Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala” – NE OTVARAJ" na adresu KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, ul. Terezije br. 38, soba br. 20 – protokol. OBAVEZNO NAZNAČITI ZA KOJI LOT SE DOSTAVLJA PONUDA.
Rok za dostavljanje ponuda je 28.04.2022.god.
Ponude će biti otvorene 28.04.2022.god i to ; Lot 1 u 11,30h, lot 2 u 11,35, lot 3 u 11,40 i lot 4 u 11,45 ul. Terezija br. 38. (sala za sastanke), a o otvaranju istih će se sačiniti zapisnik koji potpisuju svi prisutni i koji će biti dostavljen svim učesnicima u predmetnom nadmetanju.
Sve ponude pristigle nakon naznačenog roka će biti vraćene ponuđačima neotvorene i iste se neće uzeti u razmatranje.
Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lotove 1, 2 i 3 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu po kg za željezo i mesing, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu.
Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lot 4 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu za polovne energetske transformatore, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu
Minimalne prihvatljive cijene za polovne energetske transformatore: 9.500,00 KM
U slučaju nuđenja cijene ispod minimalno prihvatljive, ponuda se neće uzeti u razmatranje.
Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala se prodaju u zatečenom stanju na dan prodaje i naknadne reklamacije se neće razmatrati.
Ugovor se zaključuje na period od 3 mjeseca. Po zaključenju ugovora, Kupac je obavezan da po pozivu Prodavca preuzme i preveze rahodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal na lokaciju gdje će se izvršiti vaganje istih. Troškove utovara, odvoza i vaganja rashodovanih/otpisanih vozila snosi Kupac.
Tačne količine će se utvrditi vaganjem uz prisustvo Prodavca i sačinjavanjem zapisnika o količini i preuzimanjem adekvatne dokumentacije o vaganju (službeni vagarski list).
Na osnovu navedene dokumentacije, Prodavac sačinjava fakturu i ispostavlja je Kupcu.
Na osnovu ispostavljene fakture Kupac može izvršiti plaćanje na jedan od slijedećih transakcijskih računa preduzeća:
Rok za plaćanje je 3 (tri) dana od dana ispostavljanja fakture.
Obrazac za cijenu ponude - lot 1
Obrazac za cijenu ponude - lot 2