Pozivni centar

033 483 400
vijesti

JAVNI OGLAS za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala

12.04.2022 u 10:27

JAVNI OGLAS za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala

Na osnovu Odluke  Direktora KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, broj 2069/22 od 07. 4. 2022 godine  i Odluke o izmjeni Odluke direktora broj 2069/22 od 7.04.2022.godine   raspisuje se:

 

 

JAVNI OGLAS

za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala

  1. PREDMET

Predmet prodaje su rashodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal koji su isknjiženi iz knjigovodstvene evidencije, a isti su podjeljeni u lotove;

 

Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo

Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih cenrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW

Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal

Lot 4 - Energetski transformatori

  1. NAČIN PRODAJE

Javna prodaja putem prikupljanja pismenih ponuda od potencijalnih kupaca.

  1. PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća u javnom oglasu imaju sva pravna lica registrovana za otkup gore navedenog materijala koji su predmet prodaje.

 

Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8  i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 1 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.

 

Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih centrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8 i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god.

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 2 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.

 

Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8. i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 3 - Dženan Šejto, tel: 033/774 - 920.   

 

Lot 4Polovni energetski transformatori koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Briješće i to u period od 13.04.2022. godine do 27.04.2022. god

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 4 - Salketić Senad, tel: 061/537 – 664.

 

Obrazac za cijenu ponude se može preuzeti u prostorijama KJKP “Vodovod i Kanalizacija” d.o.o. Sarajevo, ul. Terezija br. 38, soba br. 40. kao i na stranici preduzeća.

  1. SADRŽAJ PONUDE

- Za lotove 1, 2 i 3 ponuda treba da sadrži:

- Aktuelni izvod iz sudskog registra 

- Važeća dozvola za upravljanje otpadom izdata od nadležnog ministarstva

- Okolinska dozvola

- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da ima na raspolaganju odgovarajuća sredstva rada i odgovarajuću mehanizaciju za efikasno izvršenje ugovora i to: dizalicu za utovar i teretno vozilo.

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.

- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, prevoza do mjesta vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.

- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,

 

Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).

 

Za lot 4 ponuda treba da sadrži;

- Aktuelni izvod iz sudskog registra 

- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da će preuzeti obavezu utovara i prevoza robe do svoje lokacije

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.

- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.

- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,

 

Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).

  1. ROK ZA DOSTAVU PONUDA

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom ”Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala” – NE OTVARAJ" na adresu KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, ul. Terezije br. 38, soba br. 20 – protokol. OBAVEZNO NAZNAČITI ZA KOJI LOT SE DOSTAVLJA PONUDA.

 

Rok za dostavljanje ponuda je 28.04.2022.god.

Ponude će biti otvorene  28.04.2022.god i to ; Lot 1 u 11,30h, lot 2 u 11,35, lot 3 u 11,40 i lot 4 u 11,45 ul. Terezija br. 38. (sala za sastanke), a o otvaranju istih će se sačiniti zapisnik koji potpisuju svi prisutni i koji će biti dostavljen svim učesnicima u predmetnom nadmetanju.

 

Sve ponude pristigle nakon naznačenog roka će biti vraćene ponuđačima neotvorene i iste se neće uzeti u razmatranje.

  1. DODATNE INFORMACIJE

Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lotove 1, 2 i 3 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu po kg za željezo i  mesing, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu. 

 

Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lot 4 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu za polovne energetske transformatore,  a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu

 

Minimalne prihvatljive cijene za polovne energetske transformatore: 9.500,00 KM

 

U slučaju nuđenja cijene ispod minimalno prihvatljive, ponuda se neće uzeti u razmatranje.

 

Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala se prodaju u zatečenom stanju na dan prodaje i naknadne reklamacije se neće razmatrati.

 

Ugovor se zaključuje na period od 3 mjeseca. Po zaključenju ugovora, Kupac je obavezan da po pozivu Prodavca preuzme i preveze rahodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal na lokaciju gdje će se izvršiti vaganje istih. Troškove utovara, odvoza i vaganja rashodovanih/otpisanih vozila snosi Kupac.

Tačne količine će se utvrditi vaganjem uz prisustvo Prodavca i sačinjavanjem zapisnika o količini i preuzimanjem adekvatne dokumentacije o vaganju (službeni vagarski list).

 

Na osnovu navedene dokumentacije, Prodavac sačinjava fakturu i ispostavlja je Kupcu.

Na osnovu ispostavljene fakture Kupac može izvršiti plaćanje na jedan od slijedećih transakcijskih računa preduzeća:

  • UniCredit Bank dd: 3389002208274753
  • Raiffeisen Bank dd: 1610000063850067
  • Bosna Bank International dd: 1413065320199704

Rok za plaćanje je 3 (tri) dana od dana ispostavljanja fakture.

 

Obrazac za cijenu ponude - lot 1

Obrazac za cijenu ponude - lot 2

Obrazac za cijenu ponude - lot 3

Obrazac za cijenu ponude - lot 4