Pozivni centar

033 483 400
vijesti

U KJKP „ViK“održana: REDOVNA PROVJERA SISTEMA KVALITETA

19.05.2021 u 16:44

U KJKP „ViK“održana: REDOVNA PROVJERA SISTEMA KVALITETA U KJKP „ViK“održana: REDOVNA PROVJERA SISTEMA KVALITETA U KJKP „ViK“održana: REDOVNA PROVJERA SISTEMA KVALITETA U KJKP „ViK“održana: REDOVNA PROVJERA SISTEMA KVALITETA

U Kantonalnom javnom komunalnom preduzeću „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Sarajevo danas, 19. maja 2021. godine, od strane Slovenskog instituta za kakovost in meroslovje Ljubljana, održana je redovna provjera sistema kvaliteta. Korištena norma je ISO 9001:2015, poslovnik kvalitete PK 2018 a određene tačke norme ISO 9001:2008 se provjeravaju u svim jedinicama. Ciljevi provjere, prosudbe, su: utvrditi ispunjavanje zahtjeva zadane norme, priručnika kvalitete i utvrditi ispunjavanje zahtjeva Certifikacijskog pravilnika za sustave upravljanja, individualni cilj - dogovoren s organizacijom, utvrditi ispunjavanje zahtjeva norme za izmijenjeni opseg certifikacije, utvrditi prilike za poboljšavanje, te validacija (dopune) izjave okoliša - u slučaju prosudbe EMAS. Vođa provjerivačkog tima bio je Žarko Uskoković a provjerivači: Zehra Orahovac, Mitar Perušić i Mithat Bećirspahić.

Nakon uvodnog sastanka, pristupilo se planiranim područjima provjere, koja obuhvataju segmente funkcioniranja KJKP „ViK“-a. Područja provjere ove godine bila su: upravljanje preduzećem, planiranje, interno i vanjsko komuniciranje, odnosi s javnošću i zadovoljstvo korisnika MR kontekst organizacije, upravljanje rizicima.

U okviru Odjela upravljanja kvalitetom, provjereni su procesi, praćenje procesa, interni auditi, izvještaji, analize, kontekst, ciljevi i rizici poslovanja.

U Pogonu „Vodovod“, izvršena je provjera upravljanja vodovodnim sistemom, upravljanje proizvodnjom i distribucijom vode, Izvorište i pumpna stanica “Bačevo”. U Službi za sanitarnu zaštitu i kontrolu vode područje provjere bilo je zaštita izvorišta, zakonska regulativa i standardne metode. Također, provjere su izvršene u Službi za održavanje vodovodne mreže i objekata i Službi za vodomjere i dezinfekciju vode.

U okviru kanalizacionog sistema, izvršena je provjera upravljanja istim, održavanje i izgradnja kanalizacione mreže, pružanje usluga korisnicima te Postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda Butila. 

U Sektoru za Ekonomske i pravne poslove provjeravani su procesi u sektoru, Poslovi u Službi naplate i obračuna utroška vode, pravni poslovi, Centar za potrošače, komunikacija sa korisnicima, rješavanje reklamacija, ocjena zadovoljstva korisnika.

U Sektoru za tehničke poslove i razvoj, područje provjere su bili razvojni projekti, GIS, Služba za projektovanje i nadzor. 

 

Na kraju radnog dana, održan je završni sastanak, na kojem su prezentirani rezultati provjere. Tokom provjere sistema upravljanja kvalitetom u našem preduzeću, nisu utvrđene neusklađenosti sa zahtjevima standarda ISO 9001:2015. Provjerivački tim je iznio niz pohvala na račun rada rukovodstva i zaposlenika preduzeća, istakao je, da je napredak u radu očigledan i da uvijek ima prostora za poboljšanje. Predloženo je nekoliko preporuka za još bolji rad. Prisutnim se obratila Aida Pendek, v.d. direktorica „ViK-a“, koja se između ostalog, zahvalila na lijepim riječima upućenim od strane provjerivačkog tima.