Centar za potrošače

Namjena "Centra za potrošače"

Osnivanjem "Centra za potrošače" omogućena je brža, jasnija i jednoznačna informacija i reakcija na zahtjev za uslugu ili reklamaciju na uslugu, a sve u cilju povećanja zadovoljstva i stvaranja većeg povjerenja naših korisnika usluga, na što nas obavezuje dugogodišnja tradicija našeg preduzeća kao i ispunjenje osnovnog kriterija standarda ISO 9001:2000 koji sa ponosom posjedujemo. 


Cilj osnivanja:

  • poboljšanje komunikacije sa korisnicima
  • brže i jednostavnije rješavanje svih zahtjeva korisnika
  • povećanje zadovoljstva korisnika



Usluge koje pruža "Centar za potrošače":

  • Usluge iz oblasti tehničkih pitanja
  • Usluge iz oblasti ekonomskih pitanja
  • Poslovi blagajne za usluge
  • Poslovi blagajne za vodu (plaćanje vode)
  • Opće informacije

 

"Centar za potrošače" se nalazi u ulici Jaroslava Černije br.8. 
Radno vrijeme Centra je svaki radni dan, osim subote i nedjelje od 0730 do 1530



Usluge iz oblasti tehničkih pitanja:

  • načelna saglasnost
  • saglasnost za priključenje na vodovodnu i kanalizacionu mrežu
  • saglasnost za razdvajanje potrošnje vode
  • saglasnost za ugradnju vodomjera u svaki stan
  • saglasnost na trasu i izgradnju saobraćajnica ili drugih instalacija
  • saglasnost na regulacione i urbanističke planove
  • saglasnost na projekte unutrašnjih i vanjskih vodovodnih i kanalizacionih instalacija i projekte vanjskog uređenja
  • zahtjev za projektovanje vodovodne i kanalizacione mreže
  • zahtjev za obilježavanje naših instalacija
  • zahtjev za izradu predmjera predračuna i ponuda
  • zahtjev za potvrdu o priključenju na vodovodnu ili kanalizacionu mrežu
  • zahtjev za isključenje sa vodovodne ili kanalizacione mreže
  • zahtjev za ugradnju određene opreme ili materijala
  • zahtjev za imenovanje nadzornih organa
  • zahtjev za davanje podataka o vodovodnoj ili kanalizacionoj mreži
  • prijava kvara na vodovodnoj ili kanalizacionoj mreži
  • reklamacije na usluge Sektora za tehničke poslove i razvoj



Usluge iz oblasti ekonomskih pitanja:

  • zahtjevi za kontrolu stanja utroška m3 vode
  • zahtjevi za kontrolu ispravnosti vodomjera/elektronskih vodomjera
  • reklamacije na račune za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda
  • izdavanje Potvrda o izmirenim komunalnim uslugama

 



Naplata naknada za:

  • saglasnosti
  • ovjere
  • priključke
  • izgradnju / opravku vodovodne ili kanalizacione mreže
  • povrat novčanih sredstava po raznim osnovama (usluge)
  • Ostale naplate Usluga


Opće informacije: 

Davanje svih potrebnih informacija i uputa korisnicima usluga sa ciljem efikasnijeg rješavanja zahtjeva korisnika usluga