Namjena "Centra za potrošače"
Osnivanjem "Centra za potrošače" omogućena je brža, jasnija i jednoznačna informacija i reakcija na zahtjev za uslugu ili reklamaciju na uslugu, a sve u cilju povećanja zadovoljstva i stvaranja većeg povjerenja naših korisnika usluga, na što nas obavezuje dugogodišnja tradicija našeg preduzeća kao i ispunjenje osnovnog kriterija standarda ISO 9001:2000 koji sa ponosom posjedujemo.
Cilj osnivanja:
- poboljšanje komunikacije sa korisnicima
- brže i jednostavnije rješavanje svih zahtjeva korisnika
- povećanje zadovoljstva korisnika
Usluge koje pruža "Centar za potrošače":
- Usluge iz oblasti tehničkih pitanja
- Usluge iz oblasti ekonomskih pitanja
- Poslovi blagajne za usluge
- Poslovi blagajne za vodu (plaćanje vode)
- Opće informacije
"Centar za potrošače" se nalazi u ulici Jaroslava Černije br.8.
Radno vrijeme Centra je svaki radni dan, osim subote i nedjelje od 0730 do 1530
Usluge iz oblasti tehničkih pitanja:
- načelna saglasnost
- saglasnost za priključenje na vodovodnu i kanalizacionu mrežu
- saglasnost za razdvajanje potrošnje vode
- saglasnost za ugradnju vodomjera u svaki stan
- saglasnost na trasu i izgradnju saobraćajnica ili drugih instalacija
- saglasnost na regulacione i urbanističke planove
- saglasnost na projekte unutrašnjih i vanjskih vodovodnih i kanalizacionih instalacija i projekte vanjskog uređenja
- zahtjev za projektovanje vodovodne i kanalizacione mreže
- zahtjev za obilježavanje naših instalacija
- zahtjev za izradu predmjera predračuna i ponuda
- zahtjev za potvrdu o priključenju na vodovodnu ili kanalizacionu mrežu
- zahtjev za isključenje sa vodovodne ili kanalizacione mreže
- zahtjev za ugradnju određene opreme ili materijala
- zahtjev za imenovanje nadzornih organa
- zahtjev za davanje podataka o vodovodnoj ili kanalizacionoj mreži
- prijava kvara na vodovodnoj ili kanalizacionoj mreži
- reklamacije na usluge Sektora za tehničke poslove i razvoj
Usluge iz oblasti ekonomskih pitanja:
- zahtjevi za kontrolu stanja utroška m3 vode
- zahtjevi za kontrolu ispravnosti vodomjera/elektronskih vodomjera
- reklamacije na račune za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda
- izdavanje Potvrda o izmirenim komunalnim uslugama
Naplata naknada za:
- saglasnosti
- ovjere
- priključke
- izgradnju / opravku vodovodne ili kanalizacione mreže
- povrat novčanih sredstava po raznim osnovama (usluge)
- Ostale naplate Usluga
Opće informacije:
Davanje svih potrebnih informacija i uputa korisnicima usluga sa ciljem efikasnijeg rješavanja zahtjeva korisnika usluga