Pozivni centar

033 483 400
vijesti

JAVNI OGLAS za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala

17.01.2023 u 13:41

JAVNI OGLAS  za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog  materijala

 

Na osnovu Odluke  Direktora KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, broj 13-01-01/22 od 15.11. 2022.godine raspisuje se:

 

 

JAVNI OGLAS

za prikupljanje ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala

 

  1. PREDMET

 

Predmet prodaje su rashodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal koji su isknjiženi iz knjigovodstvene evidencije, a isti su podjeljeni u lotove;

 

Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo

Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih cenrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW

Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal

Lot 4 - Energetski transformatori

Lot 5NN, SN ormari i neispravni energetski transformatori

 

 

  1. NAČIN PRODAJE

 

Javna prodaja putem prikupljanja pismenih ponuda od potencijalnih kupaca.

 

  1. PRAVO UČEŠĆA

 

Pravo učešća u javnom oglasu imaju sva pravna lica registrovana za otkup gore navedenog materijala koji su predmet prodaje.

 

Lot 1 - Dijelovi neispravnih pumpnih agregata - staro željezo koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8  i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023. god

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 1 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.

 

Lot 2 - Neispravni elektro motori rashodovanih centrifugalnih pumpnih agregata snage do 200kW koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8 i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023god

Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 2 - Kamenica Esvada, tel: 033/774 – 924.

 

 

 

 

 

Lot 3 - Neupotrebljivi vodomjeri i vodovodni materijal koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Stup – ul. Gliše Jankovića br. 8. i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023 god Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 3 - Dženan Šejto, tel: 033/774 - 920.   

 

Lot 4Polovni energetski transformatori koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Briješće i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023 god Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 4 - Salketić Senad, tel: 061/537 – 664.

 

Lot 5NN, SN ormari i neispravni energetski transformatori koji su predmet prodaje zainteresirana lica mogu pogledati svakim radnim danom od 10:00 do 14:00 sati na Skladištu Briješće i to u period od 23.01.2023. godine do 30.01.2023god Kontakt osoba za obilazak kao i sve dodatne informacije za Lot 5 - Salketić Senad, tel: 061/537 – 664.

 

 

Obrazac za cijenu ponude se može preuzeti na stranici preduzeća.

 

  1. SADRŽAJ PONUDE

 

- Za lotove 1, 2 i 3 ponuda treba da sadrži:

- Aktuelni izvod iz sudskog registra 

- Važeća dozvola za upravljanje otpadom izdata od nadležnog ministarstva

- Okolinska dozvola

- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da ima na raspolaganju odgovarajuća sredstva rada i odgovarajuću mehanizaciju za efikasno izvršenje ugovora i to: dizalicu za utovar i teretno vozilo.

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.

- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, prevoza do mjesta vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.

- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,

 

Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).

 

Za lot 4 ponuda treba da sadrži;

- Aktuelni izvod iz sudskog registra 

- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da će preuzeti obavezu utovara i prevoza robe do svoje lokacije

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.

 

- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.

- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude,

 

Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).

 

Za lot 5 ponuda treba da sadrži;

- Aktuelni izvod iz sudskog registra 

- Potvrda banke o aktivnosti transakcijskog računa

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača da će preuzeti obavezu utovara i prevoza robe do svoje lokacije

- Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o nepromjenjenosti cijena za vrijeme trajanja Ugovora.

 

- Potpisana i ovjerena Izjava o prihvatanju nadzora od strane Prodavca u cjelokupnom procesu, od pregleda, utovara, vaganja i svih poslova koji budu obuhvaćeni predmetom Ugovora.

- Popunjen i potpisan obrazac za cijenu ponude

 

Tražena dokumentacija treba da se sastoji od originala ili fotokopija ovjerenih od strane nadležnog organa (sud, opština ili notar).

 

 

 

  1. ROK ZA DOSTAVU PONUDA

 

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala” – NE OTVARAJ" na adresu KJKP "Vodovod i Kanalizacija" d.o.o. Sarajevo, ul. Jaroslava Černija br. 8 – protokol. OBAVEZNO NAZNAČITI ZA KOJI LOT SE DOSTAVLJA PONUDA.

 

Rok za dostavljanje ponuda je 01.02.2023.god. do 10h

Ponude će biti otvorene  01.02.2022.god i to ; Lot 1 u 11,30h, lot 2 u 11,35, lot 3 u 11,40 i lot 4 u 11,45  i lot 5 12:00 h ul. Jaroslava Černija 8. (sala za sastanke), a o otvaranju istih će se sačiniti zapisnik koji potpisuju svi prisutni i koji će biti dostavljen svim učesnicima u predmetnom nadmetanju.

 

Sve ponude pristigle nakon naznačenog roka će biti vraćene ponuđačima neotvorene i iste se neće uzeti u razmatranje.

 

 

  1. DODATNE INFORMACIJE

 

Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lotove 1, 2 i 3 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu. 

 

Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lot 4 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu za polovne energetske transformatore,  a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu.

Minimalne prihvatljive cijene za polovne energetske transformatore: 58.500,00 KM (13 kom x 4500,00 KM)

 

Kriterij za dodjelu ugovora: Ugovor za lot 5 se dodjeljuje ponuđaču koji ponudi najveću cijenu po kg sekundarne sirovine koju sačinjavaju željezo (lim), bakar aluminij, a koji ispunjava sve uslove iz javnog poziva i dokumentacije za učešće po javnom pozivu. U slučaju iste ponuđene cijene, prednost ima ponuđač koji je prije dostavio ponudu. 

 

U slučaju nuđenja cijene ispod minimalno prihvatljive, ponuda se neće uzeti u razmatranje.

 

Ponuda za prodaju rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala se prodaju u zatečenom stanju na dan prodaje i naknadne reklamacije se neće razmatrati.

 

Ugovor se zaključuje na period od 3 mjeseca. Po zaključenju ugovora, Kupac je obavezan da po pozivu Prodavca preuzme i preveze rahodovana stalna sredstva i neupotrebljivi materijal na lokaciju gdje će se izvršiti vaganje istih. Troškove utovara, odvoza i vaganja rashodovanih/rashodovanih stalnih sredstava i neupotrebljivog materijala snosi Kupac. Tačne količine će se utvrditi vaganjem uz prisustvo Prodavca i sačinjavanjem zapisnika o količini i preuzimanjem adekvatne dokumentacije o vaganju (službeni vagarski list).

 

Na osnovu navedene dokumentacije, Prodavac sačinjava fakturu i ispostavlja je Kupcu.

Na osnovu ispostavljene fakture Kupac može izvršiti plaćanje na jedan od slijedećih transakcijskih računa preduzeća:

 

  • UniCredit Bank dd: 3389002208274753
  • Raiffeisen Bank dd: 1610000063850067
  • Bosna Bank International dd: 1413065320199704

 

Rok za plaćanje je 3 (tri) dana od dana ispostavljanja fakture.

 

                                                                                                                     

                                                                                                                

                                                                                                                     

                                                                                                                

                                                                                                                     

                                                                                                                

 

OBRASCI:

Obrazac za cijenu za lot1

Obrazac za cijenu za lot2

Obrazac za cijenu za lot3

Obrazac za cijenu za lot4

Obrazac za cijenu za lot5